کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

بازم داریوش و بس🖤

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۲:۰۸ ق.ظ

بازم داریوش و حس حال قشنگش

دارم ریمیکس رادیو آلیزو 11 داریوش رو گوش میدم

پر از ارامشه..1 ساعت و 10 دقیقه هستم و اخراشه❤️🫠

آخرین سنگر سکوته،حق ما گرفتنی نیست..

آسمون رو شمع بگیری ، این پرنده مردنی🖤

خیلی حرفا گفتنی نیست..ای برادرای خونی این برادری تنی نیست

خیلی زیبا گفت..هرچی بیشتر گوش میدم بیشتر لذت میبرم🖤

پارت بعدی:(موزیک بعدی)

به خیالم ک تو با من ی همیشه آشنایی..من هنوزم نگرانم ک تو حرفامو ندونی

این دیگه ی التماسه من می‌خوام بیای بمونی

منو تو چ بی کلسیم وقتی تکیمون ب باده

همیشه این موزیک ها منو یاد علی میندازه🤍چون اون منو بااینا آشنا کرد

نمیدونم چرا یهو اینهمه بغض کردم

چون رسیدم ب این قسمت آهنگش:

کسی حرف منو انگار نمی‌فهمه

مرده زنده خواب و بیدار نمی‌فهمه

کسی تنهایی رو از من نمی زده

درد مارو درد و دیوار نمی‌فهمه

واسه تنهایی خودم دلم میسوزه

قلب امروزی من خالی تر از دیروزه

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی