کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

من به خودم افتخار میکنم:-))

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۰۱ ب.ظ

 

نمیدونم چند نفر آقای دکتر علیرضا شیری رو میشناسند..تعدادش مهم نیست،

مهم اینه که این فرد تاثیرات عمیقی روی من گذاشته...خیلی زندگیمو تغییر داده،

حالمو بهتر کرده،نه تنها این دکتر،بلکه نیازه بگم پیش روانشناسی که میرفتم..خانوم جدیدی 

و جا داره از همه کسایی که بهم تواین راه کمکم کردن مخصوصا داداشم تشکر کنم...

این فایل صوتی و ویدئویی که قرار براتون بزارم چندوقته پیش داداشم برام فرستاده بود 

اما بادقت گوش نکردم.امروز که خونه تنها بودم به حرفای دکترشیری گوش کردم و متوجه ی 

این قضیه شدم که من بیشتراز نصف راه رو به تنهایی طی کردم و 

خیلی به خودم افتخار میکنم که موفق شدم:))

منِ امروز اگه زودتر به داداشم میگفتم مطمئنن خیلی زودتراز این ها به خودم افتخار میکردم،

میشه گفت دیر و زود داشت،سود و ضرر هم داشت ضررشم بیشتر بود اما امروز قصد ندارم

 خودم رو سرزنش کنم و بگم ای کاش...زودترمیگفتم،ای کاش این نمیشد

میتونم به جرئت بگم بخشی از این اتفاقات مقصرش خودم بودم و با محبت های بیجا کارم به اینجا کشید 

ولی خب میتونم تا حدود کمی خودمو قانع کنم که توعالم بچگی بودم و از یه بچه 12ساله چه انتظاری میشه داشت؟!!

من ضربه روحیه شدیدی خوردم،مورد آزار جنسی اونم از یک آشنا ،ازکسی که ازخودم بود،ازخودمون بود،قرار گرفتم

ولی با این اوصاف بازم سعی دارم خودمو بسازم،زندگیمو با تمام نداشتن پشتیبان و حمایتگر،بهتر کنم..

حالمو روز به روز بهتر کنم،ازحالت افسرده بودن در بیام و حتی به این کلمه فکرم نکنم..

من به خودم افتخار میکنم:))که تونستم خودمو بسازم و اونچیزی که میخواستم بشم،تاحدود زیادی شدم ولی هنوزم

جاداره که اون لیلای همیشگی بشم...لازم به ذکره که بگم من بخشی از حاله خوبمو مدیون همین الافی بادوستم هستم

(به قول آقاقی رضا چترزرین:) )که اگه دوستم نبود مطمئنن وضع روحیم چندان جالب نبود..

چراکه یک دختر بهتر میتونه یک دختر رو درک کنه و حالشو بهتر کنه..ازاونم ممنونم...

گاهی وقتا خوشحالم از تمام آدم هایی که جزئی از خانوادم نبودن،

اما کارایی کردند که از خانوادمم بهتر باشند و هوامو بشدت داشتند

دادش میثمم،ابجی نرگسم،خانوم جدیدی و دکتر علیرضا شیری که ناخواسته 

بدون اینکه بدونه مخاطبش چه کسی هست حالمو بهتر کرد

ودر آخر ازخودم ممنون و سپاسگزارم که منو همراهی کرد و تاآخرش باهام و امد و تنهام نزاشت و شونه خالی نکرد...

من به خودم افتخار میکنم که تواین مسیر سخت و طاقت فرسا تسلیم نشدم و به راه خودم ادامه دادم..

بعداز گذشت چندین ماه من تازه تونستم باخودم کنار بیام و اورا ببخشم..

به خودم تبریک میگم که تونستم ببخشمش و حالمو امروز بهتراز دیروز کنم..

مطمئنن امروز یک روز فراموش نشدنی برای من است..:))

من آرزوها و رویاهای زیادی دارم که اگه تو این راه بخوام تسلیم شم مطمئنن دربرابر رویاهامم تسلیم خوام شد

چراکه تسلیم شدنم برابرست با پایان زندگی نرمال و شروع یک زندگیه نباتی..

امیدوارم هرکی این پست رو میخونه واین ویدئو و فایل صوتی رو گوش میده به خودش بیاد و هرگز تسلیم نشه...

به زندگیت ادامه بده دوست من...زندگی قشنگتراز اونچیزیه که تو فکرشو کنی..

فقط با دید درست به زندگیت میتونی دنیارو قشنگ و زیبا ببینی...

:))

بعداز گوش کردن این دوتا فایل من حالم خیلی بهترشد و انگیزه ی بیشتری برای ادامه زندگی خود پیداکردم:)

 

 

لینک کانال دکتر علیرضا شیری( https://t.me/drshiri )

 

طاقت بیار رفیق جان:

  • leila 79.ha

نظرات  (۴)

 آفرین نوشته ات رو همزمان با صدای ویدیو میخوندم گوش میدادم
عالی بود
حال مارو هم خوب کرد.

 اقای شیری رو به واسطه محمد رضا شعبانعلی  معلم گلم شناختم
واقعا این که این دو برای من معلم بزرگی هستن و خیلی درس ها از این دو من یاد گرفتم.
و اما در مورد بخشیدن 
یه سریال بهت پیشنهاد میکنم خاطرات یک خون اشام
درباره بخشیدن نه تنها نیتست
در مورد زندگی و ......
ازش لذت میبری
وقت خودت رو به کتاب خوندن مخصوصا سریال دیدن و فیلم دیدن بگذرون و موسیقی بگذرون
انشالله همیشه همینطوری نوشته های خوب و سرحال با نشاط پر از امید ازت ببینم
انشالله به هر جا که خواستی برسی ما هم افتخار کنیم.
موفق باشی

پاسخ:
ممنون،مرسیی:)))
اون دوستت رو که تو این سختی ها کنارت بوده هم دمش گرم

پاسخ:
خخ،اره واقعا دمش گرم،خیلی دوست داشتنی و گله:)
دقیقا یادم نیست که چند بار این پستت رو خوندم. شاید بیش از ده بار
و هر بار احساس شعف و خوشحالی بیشتری میکردم.

چقدر خوبه با شروع سال جدید، بعضی وبلاگی ها شروع کردن به تغییر و ساختن خودشون .
مطمئنا در راهی که تصمیم گرفتی حرکت کنی کسانی هستند که ناامیدت کنن ولی هیچ وقت تسلیم نشو.

واضحه که این ببخش لازمه حرکت خودت در مسیر جدیده، نه اینکه آدم های بد گذشته زندگیت لایق این بخشش هست.

امیدوارم سال جدید سرشار باشه از اتفاق خوب و پست های عالی از سمت شما لیلای عزیز

راستی منم از طرف خودم باعث افتخار و غرورمه که اثر گذاری و جای خالیت رو هیچی و هیچکس نمیتونه پر کنه...
پاسخ:
:))مرسی بابت حرفای خوبت
  • بابا لنگ دراز
  • بخشش نیازی نیست، اعدامش کنید...
    پاسخ:
    بنظرم اعدام کنم،شاید مدتی دلم خنک بشه ،اما ته دلم عذاب وجدانی وجود دارد که مدام اذیتم میکند،حال من با بخشش خوب میشود
    نه با اعدام،ترجیح میدم به حال خودم اهمیت بدم نه به اعدام او،،،او لایق بخشش نیست و حق او مجازات کاملا سنگینی هست اما برای دل خود و آرامش درون خودم میبخشم که با بخشیدن روحم بزرگتر میشود و حال درونیم بهتر:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی