کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

برنامه و هدف 403

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵ ب.ظ

امسال دونه دونه برنامه هامو دارم میچینم که بتونم به هدف ها و کارام برسم🥰

برنامه 403 خرید ماشین و دانشگاه و زیبان و 200 میلیون طلا بخرم و گوشی برای علی که اگر هنرجو بگیرم و درآمد خوبی داشته باشم تا 30 تومن براش یه گوشی خوب میخرم😊پکیج آموزشی لیفت رو این ماه ضبط کنم و و احتمالا کمپین شرکت کنم و درامدم ک بالا بره خرید ماشین و اسپلیت گرفتن و اینا 

حتی گوشی واسه علی اوکی میشه..و تو تابستون آموزش اکستنشن ابرو رو به لاین خودم اضافه کنم

کل هدف هام اینا هستند ک هدف های بزرگ و سختی اند و نیاز به حمایت دارم ولی خب یجورایی تنهام

و کسی نیست کمکم کنه و تنهایی همیشه به کارام رسیدم و یکم مسیرم رو سخت تر و دشوار تر می‌کنه😊

خیلی دلم میخواد یجوری بشه که ب تنهایی اینکارارو نکنم..یعنی برنامه ریزی ب تنهایی نکنم و یکی باشه کنارم که ایده بده و با همفکری و تلاش هم ب این درجه برسیم..نمیدونم واقعا..امیدوارم که بشه

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی