کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

کورسوی امید برای ...

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۲۶ ب.ظ

این روز ها بدن نمیه جانم را کشان کشان میبرم به سمتی که شاید کورسوی امیدی برای نجات خودم از این دنیا،اطرافیانم و تمام

ادم ها پیدا کنم

اما هرچی میگردم دنبال این نور پیدا نمیشه هیچ، روز به روز هوای اطرافم کمتر میشه و خفگی ای بیشتری بهم دست میده

سخته هیچ مهری از بهترین ادمات که توقع خیلی ای داری نبینی جز سرزنش و کتک

خیلی سخته بهترین ادمات بدترین زخم ها،دردهارو به جای صداقت و تک رویی بهت هدیه بدن

  • leila 79.ha

نظرات  (۴)

منو شما هیچوقت خانوادمون رو به اختیار خودمون انتخاب نکردیم. ممکن هیچوقت هم وظایفشون رو نسبت به شما انجام ندن. تنها کور سوی امیدی  که برای شمامونده  دوستهاتون هستن. دوستایی که فقط و فقط خود شما هستی که انتخابشون میکنی. پس سعی کن دوستای نابی انتخاب کنی تا در آینده تنفر رو به بچه هاتون انتقال ندین!
البته هستن آدمهایی که شرایطشون بدتر از شما بوده ولی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن.
بد نیست سخنرانی زک ابراهیم رو تو ted  ببینید.
حتما گوش میدم

  • رضا چترزرین
  • کورسوی امید هایم من و شما هم این ها می تونه باشه 
    کتاب فیلم وسریال  ورزش   نوشتن  دوری از هر چی ادمه نه انسان 
    درسته اما گاهی اوقات واقعا نمیشه رو همین ها تمرکز کنم چون تمام مشغله فکریه ادم میشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی