کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

یک هنر جالب من او و او....

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

 

یکی از هنر های منو او این است که درعین بد بودن حالمان ادای حال خوبارو دربیاریم...

باورکنید کار هرکسی نیستااا...من به شخصه تبحر خاصی دراین زمینه دارم جوری که جز او و او متوجه حالم نمیشن...

و گاهی وقتا هم خوب نیست،آخه دلت میخواد همه بدونند و دلداریت بدند اما هییچچ کمکی از دستشون بر نمیاد...

پس چه بهتر که ندونند...

حالم به نقطه ناامنی و به درجه زیر صفر درجه رسیده:-|

امیدوارم از این وضعیت دربیامممممم:-\

  • leila 79.ha

نظرات  (۳)

ناراحتی نداره حالت سینوسی هستش برطرف میشه هر زود تر  .  انشاءالله :)))
پاسخ:
:)ایشاا... خدا از دهنت بشنوه... اصلا حوصله هیچ دردسریو ندارم که ندارمم
  • یک مرد آبی
  • توی مسیر زندگی درست ی وقتایی حال بد هم وجود داره ولی من آنچنان بلد نیستم ادای حال خوبا رو در بیارم. بی خوابی  اولین و مهمترین آسیب بدحالیمه!!!

    پاسخ:
    :))درسته و چه بد که نمیتونی اداشو دربیاری!!!
  • یک مرد آبی
  • شایدم چقدر خوب که نمیتونم ادابازی کنم...
    پاسخ:
    به نظرمن گاهی وقتا خوب نیست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی