کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

نمیبینن منو

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲ ق.ظ

دلم پره از همه چیز..از همه کس..از دنیا..از خانواده..

پر از بغضم امشب و شرایط روحی افتضاحی دارم..یاد تمام لحظات بد زندگیم افتادم

خستم خیلی خسته..طوری که دیگ نمیکشم و از تنهایی دارم داغون میشم..

کاش فقط دردم تنهایی بود..ی عذاب بزرگی رو شونه هامو..حالم خوب نیست

من خیلی گوشه گیر و درونگرا شدم و کسی نمی‌فهمه و پر از گله ام 

زندگی خیلی باهام بد تا کرده و نمیدونم دیگه چه کنم

اونایی ک ازشون توقع هست درکم نمیکنن..تنهام گذاشتن و نمیبینن منو

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی