کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

چندین حرف در یک پست

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۳۷ ق.ظ

گاهی وقتا دلم دوست داشتن یکیو میخواد،یکی که باشه،فقط باشه...همین

خیلی وقته پستی نمیزارم و انقدر تودلم حرف هست که نمیدونم چی بگم،چی بنویسم

دلم آرامش میخواد،امروز خونه مامان بزرگم بودم،یه تاب تو حیاطشون بود

خیلی ساله تاب نمیخورم،تاب بازی نمیکنم،کمی ترس دارم از بلندی و...

اون چون ارتفاعش کم بود سوار شدم،هوا ابریه ابری بود

خیلی لذت بردم،بعد چندوقت احساس آرامش داشتم،جوری که نمیتونم توصیفش کنم:))

و ازرابطه جدیدم بادوستم میتونم بگم خیلی فوق العاده هست

هرروز بهترین روزارو باهاش تجربه میکنم،امیدوارم دائمی باشه

و اینکه همچنان درحال جنگیدن و تلاش و آزادی برای زندگیم هستم:)

امیدوارم یه روزی بشه که همه چی باب میله خودم باشه:)

حوصله ی تایپ کردنو ندارم،ترجیح میدم خلاصه وار حرف بزنم:)

چون بصورت خیلی مزخرفی افسردگی گرفتم با تمام شادنشون دادنام و خندیدنام...

استاد هنر شدم برا خودم درد میکشم با لبخند:))

  • leila 79.ha

نظرات  (۳)

سلام
درد می کشم با لبخند حال چقد قشنگ و عجب تناقضی که همه توش گیر کردیم
 روز ماهم هست دقیقا
همه ی حرف ها دلتو بزن
اماده خوندنشونم
ببخشید که کم می تونم به وبلاگ دوستام  سر می زنم و احوالی نمی پرسم
اخه این چند وقته خودم خیلی داغون بودم 
افسردگی و فوبیا اینده رو داشتم
همش به فکر کار و اینده

متاسفانه تو جامعه ایران وقتی دخترها اینقدر آزادی ندارند به دلیل نوع تربیت سنتی چنین دیدگاهی به زندگی ندارند،
ولی تو سعی کن حداقل ها رو داشته باشی
نمیدونم خط قرمز های خانوادتون چیه
ولی بدون اگه پسر هم بودی
یه روز از اون آزادی ها خسته میشی و دلت میخواد سریع ازدواج کنی یکی کنارت باشه
و دیگه اون الافی با دوستاتو نمیخوای
دوستان و مردمی که همه به دنبال پول جمع کردنن
و به فکر تشکیل خانواده
به خدا راست میگم
ای کاش دختر بودم یکی میومد منو میگرفت

پاسخ:
همه ی این هارو میدونم و میدونم کسایی هم که آزادی دارند بازم خسته اند
اصلا نمیدونم این روزها ادمها،ماها چمون هست که هرچی هم داشته باشیم بازم حالمون بده
البته در رابطه باخودم میتونم بگم من دلایل قانع کننده ی خودمو برای این حالم دارم
و گفتید الافی با دوستان
دختر هرچیزی هم که باشی،دختر مادرش باشه،مادر فرزندی هم باشه،همسری در کنارخودش داشته باشه بازم نیازمنده یک دوسته که ساعتی رو باهاش بگذرونه و حتی الافی کنه
حالا چرا دختر ؟خخ
دغدغه کار نداشتم
و عاشق بچه تربیت کردن و اشپزی هستم
پاسخ:
خخخ،عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی