کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

آفت😪

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ

امروز دهنم آفت زده و خیلی اذیتم می‌کنه🙁☹️

خدایا به من ی ماشین بده بتونم برم بیرون ب کارام برسم😂

خیلی زورمه برم بزار و ازونور هم پول آژانس واقعا ظلمه 

ی اسنپ میگیری یا آژانس زنگ میزنی 30 تومن با همین میشه 

ی‌ بنزین زد چندین سری رفت و اومد😂دلم میخواد زودتر وام بگیرم و به کارام برسم

موندم ب فکر ماشین باشیم یا دانشگاه 🫤فکرکنم هردو وام بعد سربازی علی اتفاق بیافتع

چونک وام فنی حرفه ای ک دیگه نمیدن و میتونیم وام کمیته امداد با جداکردن یارانه بگیریم

بازم نمیدونم وام سربازی هم همون حین میشه گرفت یانه😕

غصم گرفت خدایی..فقط انقدر رو میدونم باید تا آبان ماه ماشین بخریم😊من مطمنم میخریم 

امسال صددرصدیه خرید ماشینمون

سال پرخرجی هست..امیدوارم درآمدم بالا بره..اینطور میتونم حتی با ی دونه وام ماشین بخریم..

ماشین ک علی 150ملیون میتونه بگیره اما این وسط من هم می‌خوام بگیرم ک بیشتر بشه و طلا فروخته نشه و خب بازم پس انداز بمونه

ایشالا درست بشه تموم کارام و طبق برنامه پیش بره

این وسط افت لعنتی بخاطر استرس و فشار های عصبی میزنن و کلافم کرده

شب خوابیدم و صبح پاشدم دیدم آفت زده☹️

  • leila 79.ha

نظرات  (۷)

  • علیرضا محمدی
  • سلام لایک به شما

    ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنید

    پاسخ:
    حتما

    روند زندگی اینجوریه:

    تا 20 سالگی تو باغ نیستی

    از 20 تا 30 سالگی باید کسب علم کنی

    از 30 سالگی تا 40 سالگی باید کسب تجربه کنی

    از 40 سالگی تا 50 سالگی باید از علم و تجربه ای که کسب کردی استفاده کنی

    بعد از 50 سالگی تازه یکم پول میاد دستت :)

     

    برای همین زیاد بهش فکر نکن تا آفت نزنی. این روند عادی و طبیعی زندگی همست.

    پاسخ:
    پس کِی برای بچه هامون بزاریم در آینده؟!
    یکی بایستی پولدار شه که هفت نسل شرایط مالیشون خوب باشه دیگه 

    کلا 1% میتونن این کاری که گفتید رو بکنن. 99% نمیشه.

    نسل بعد از شما هم روزیش رو از خدا میگیره. نه از من و شما :)

    پاسخ:
    ولی من اینو قبول ندارم..خیلیا تلاش کردن و نتیجه گرفتن

    همسن من بشی متوجه خیلی چیزها میشی و تقریبا هم عقده میشی :)

    پاسخ:
    چندسالته مگ؟
  • علیرضا محمدی
  • راستی نویسنده هم میخام میای؟

    پاسخ:
    نه واقعا وقت ندارم
    مغزم واسه اینکارا نمیکشه

    الان دیدم کلمه ی عقیده اشتباها عقده تایپ شد. ببخشید.

     

    + 39 سال

    پاسخ:
    من عقیده خوندم😂
    اره شاید هم همینطور ک میگی باشع
  • علیرضا محمدی
  • اوکی ممنون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی