کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

دفتر تربیت فرزند

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۰۵ ب.ظ

دارم با علی ی سریال کره ای میبینم

خانومه ی دفتر درست کرده و اسمشو گذاشته دفتر تربیت کودک

خیلی باحال بود بنظرم

دوسدارم در آینده واسه خودم ی همچین چیزی درست کنم😊

سریال باحالیه

آقای ملکه ؛ Mr.Queen

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی