کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

6/3 عجیب

شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۵۵ ب.ظ

شش روزی ک نیست ، نیست..

گاهی وقتا هست بیشتر روزا نیست..

یعنی من مسیج ندم مسیجی نمی‌ده و بعد ده ساعت شاید خبرمو بگیره

حالا س روزی ک هست پیشم،بیستر وقتا هست و گاهی وقتا نیست

از صبح داره سریال میبینه و خسته شدم از این وضعیت حال بهم زن

اصلا دوسندارم شب پیشش بمونم و دلم واسه اتاقم تنگ شده🫠

کلافه میشم از این وضعیت..حس الآنم ازش متنفرم ولی میدونم فردا اوکی میشم

حالم از این تناقض اخلاقیم بهم میخوره..خیلی دلم میخواست حسم ثابت باشه..

انقد رفتارهای کصخلانه نداشتم و با یکم محبت زود مودم تغییر نکنه

حالم از این ضعیف بودنم بهم میخوره..شاید من اسمشو ضعف بزارم

نمیدونم واقعا🫠🫠هرچی که هست دوسندارم اینطور باشم

حالا درک باید داشته باشم ولی این موضوع درکی توش نیست

صبح تا ظهر فیلم..بعد ناهار..بعد خواب..بعد فیلم..ب منم حرفی نزد شامشو خورد و نگفت 

بیا باهم شام بخوریم..خیلی دلم میخواست شب بمونم خونه خودم و 

تنها باشم ولی متاسفانه برم خونه

مامانم اینا میفهمن یچی شده..چون علی هروقت میاد باهم همیشه هستیم

هوف..خستم.. مامانم اینا هم دهنمو گاییدن ب معنای واقعی

هی میگن کارت ب کارت بیا بکن..کصخل شدم دیگه..

این هم همش غر میزنه باز تورو کار دارند..متنفرم از این کصشر گفتنش

خستس مغزم..🙃دلم آرامش میخواد 

9ساله دنبال آرامشم🙂🙂🙂


  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی