کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

آزمون فنی حرفه ای

جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

فردا صبح دوتا آزمون برا مدرک فنی حرفه ای بصورت تئوری دارم و هیچی نخوندم😐

یعنی ی ساعت شروع کردم ولی هنوز ی پی دی اف تموم نشده🤦🏻‍♀️

استرسم گرفته واقعا و خدا کنه نیافتم

اصلا دوسندارم بیافتم و حوصله دوباره کاریو ندارم..چرا واقعا نخوندم😐😐😐

کصخلماااا..تازه حموم هم باید برم و ب کارام برسم و می‌خوام زود هم بخوابم

انگار استرس هولم کرده و نمیدونم چیکار باید کنم😭😭😭

سوالاتش همش کصشره و و اصلا ربطی ب گریم ندارع یا ب بهداشت نداره

نمیدونم واقعا..تو سوالات بهداشت راجب یه مرد چند کیلو بار می‌تونه بلند کنه میگ😐

خب چرته دیگه..شرایط تقلب هستاااا درواقع دارم مرور میکنم ک بدونم چی ب چیه

من ی ساعت دیگ پی دی اف بهداشت رو تموم کنم 

کی حموم برم..کی جزوه گریم رو بخونیم..🙄🙄🙄

هفت صبح هم باید پاشم تا آماده شم و علی هم بیاد خونه

ازونور 8 اولین ازمونمه و دومی ساعت 9/30😕😕😐😐😐

خدا بخیر کنه

برام دعا کنید ک چیزایی که خوندم بیاد یا انقد مراقبش باحال باشه بتونم راحت با گوشی تقلب کنم

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

ایشالا مراقبا راحت میگیرن. 

یاد روزای درس و دانشگاه خودم افتادم. بعد از 5-6 سال هنوز بعضی وقتا خواب امتحان نخونده رو میبینم. و واقعا حس بد و غالبی داره. 

الان که سر کار میرم و مسئولیتا و وظایفم خیلی جدی تر از درس خوندن و نخوندنه هیچوقت درگیر اون استرسا نمیشم، حتی اگه هوا پس باشه. شاید معدود دفعاتی پیش بیاد که تو کار به اون سطح از استرس و دستپاچگی و تموم شدن دنیا برسم. خیلی معدود.

 

و بنظرم ترس از امتحان خیلی بیشتر از اونچه که باید باشه برای ما ایرانیا بولده. چون ما رو مثل سگ ترسوندن توی همون اوایل بچگی. تو ناخوداگاهمون رفته. 

و توی واقعیت اون امتحان و حتی تبعات رد شدنش اونقدر استرس نداره که الان سراغت اومده، یه حباب ترسه. میری سر جلسه و میای و میبینی اتفاق بدی نیوفتاده. فارغ از نتیجه! 

پس اگه قبلش این کامنتو دیدی به عنوان یه تجربه مشابه بهش فکر بکن و نترس.

پاسخ:
آخه من آدم بی‌خیالی تو درس خوندن بودم ولی چون جز اتفاقات مهم زندگیمه میگم
یکیشو افتادم دومی حسم میگ قبولم..الان ک فکرمیکنم میگم نهایت دوباره امتحان میدم دیگه
ایرادی ک نداره..نمیخوام برم اونور آب😂یا سالنی بزنم.عجله ای نیست..

آفرین، حل میشه..

پاسخ:
😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی