کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

دلتنگی های تکراری

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

امروز دلم گرفته بود واقعا

دلم علی رو میخواست..🫠

مامانم اینا فردا بندبن میخوان برن و من واقعا دوسندارم کسی بیاد خونمون

یک اینک حوصله خواهرام رو ندارم و اگر ی درصد بخوان بیان میگم نیان و یگانه رو میخوام بیارم پیش خودم

دوم اینکه جایی هم نمیرم و خلاصه حس بهتری دارم ب اینک تنهام

چند وقته هی یکی ب تلگرام،ولتساپ ، اینستاگرامم میخواد وارد شه...😐

امروز همه رو دومرحله ای کردم و بشدت پسورد های سخت دادم تا کسی نتونه واردشه

این روزا مدام راجب شغل علی فکرمیکنم😊

ی کار خوب و خفن..ایشالا درست میشه

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی