کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

داریوش و حس من

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۱۷ ق.ظ

ساعت 00:57 دقیقه شب هست و دارم موزیک های داریوش رو گوش میدم

فقط ی سیگار کم دارم 😂.. حالم بد نیست ولی یهو دلم خواست این موزیکارو گوش بدم

آهنگ ب من نگو دوست دارم .. موزیک قشنگیه موزیک قبلی هم به من فکر کن گوش میدادم

حتما گوش کن..خیلی قشنگن مخصوصا به من فکرکن

امشب علی اومد و برام کیک یزدی ک هوسشو کرده بودم آورد🥰منم براش حاضری املت شام درست کردم

ک ببره و بخوره😊

امروز واسه سال 1403 برنامه ریزی کردم..خیلی رسیدن ب آرزوهام سخته و

 امیدوارم بتونم ب همشون برسم و دونه دونه شو تیک بزنم مخصوصا خرید ماشین که بدجور تو مغزمه

مخصوصا الان ک گواهیناممو گرفتم و دوسندارم سفارش ماشین پدرشوهرم اینا شم

هرچی باشه درسته زیر پای ماست و اصلا استفاده نمیکنن ولی در هر صورت مال اون است

وقتی ب اسم خودم یا علی باشه خیالم راحته..مطمنم سال جدید ی ماشین 206 میخریم و..ی ماشین تر و تمیز

خوشگل و همه چی تموم..دوسدارم 206sd بخریم و حس بهترین بهش دارم ، بعد ببرم توش سیستم بندازیم

اوف😍😍😍😍مطمنم بهش میرسم و کلی پول درمیاریم و ب تک تک ارزوهامون میرسیم..کاار من میگیره

میتونیم ی ماشین خفن و خوب بگیریم تا 500ملیون هم بخریم..شک ندارم

ایشالا خونه هم قبل عروسی واسمون خریده میشه..حسم میگ تو بهار ما خونه دار میشیم..خیلی حس قوی دارم

ایشالا ک میخریم و دغدغه ما کم میشه..کم کم وسایلمو می‌چینم و کابینت می‌زنیم و همه کارارو میکنیم

ایشالا همه چی درست پیش بره..ایشالا خونه نوساز میگیریم و بابام کابینت هاشو میزنه..مثل کابینت خونه ما

خلاصه کلی آرزو ها و فکرای خوب تو سرمه

الان دارم موزیک چکاوک داریوش رو گوش میدم..بی نظیره موزیکشه❤️

هوس سیگار کردم و موزیک داریوش..جاده..شب...سیگار..چایی...

خیلی خوبه..ترکیبشون فوق العاده

ی بار امتحانش کن ببین چ لذتی داره

امشبم حسم ازون حس هاست..

حالم خیلی خوبه امشب..دلم آرومه..فقط بغض ته گلومه 

خوشحالم بابت داشتن علی❤️همیشه بمون رفیق

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

ایشالا.

 

 

شام مهتاب داریوش هم من پیشنهاد میدم. با اون دیگه سیگارو باید کشید.

پاسخ:
گوش ندادم..فول آلبوم داریوش رو دارم..همسرم فول آلبوم معین و ابی و هایده و داریوش و.. داره
امروز حتما گوش میدم..
سیگارو دیگ نمیدونم😂
اهل کجایی شما؟

ابی و هایده هم نازنینن..

اهل یه جایی از همین کشور، مهم نیست

پاسخ:
اوهوم درسته
دوسداشتم یکم هویت شخصی که باهاش صحبت میکنم رو بدونم😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی