کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

حس و حال این روزای من 2

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸ ق.ظ

میدونی چیه؟دیدین غر میزنم ب رابطم و..؟؟

عصبی میشم..ب این فکرمیکنم از من بدش میاد،دوسم نداره،مهم نیستم براش

خیلی افکار منفی میاد،دیدین؟

همش برا همون لحظه هست.. گاهی وقتا میدونم درکم کم میشه

چون علی پیشم نیست و وجودش رو حس نمیکنم و خودم میدونم اذیتش میکنم

از رو دوست داشتنه..وقتایی ک شیفتش تموم میشه و میاد انقدر خوبیم و حالمون خوبه

خیلی دوسش دارم و شاید با خودم بگم حسم داره کم میشه بهش ولی نه..نمیشه😅

عاشقشم واقعا و از داشتنش خوشحالم..گفتم اینهمه چس ناله نوشتم یکم وقتایی که حالم خوبه

هم بنویسم و داشته باشم از همه چی..

رااااااااستیییییی😍😍😍مدرک گواهینامه رو بالاخره قبول شدم و دوهفته دیگ میاد 😎

این یکی رو هم تموم کردم..یکی آزمون ها مونده ک 5 اسفند دوتا آزمون دارم بشدت سخت

ولی ی کلمه هم نخوندم..از خوندن بدم میاد و آدم شب امتحانی هستم ولی باید فردا صبح 

خودکار و دفتر رو بگیرم و اول برنامه ریزی کنم واسه سال جدید و بعد از اونم بشینم بخونم 

و سال جدید تمام اهدافم رو تیک بزنم😊❤️

اینور سال مطالب اکستنشن ابرو رو باید کامل و تکمیل کنم تا بتونم تو لاین اموزشیم ، سال جدید بیارم🥰

من مطمنم سال جدید خیلی دختر موفق و پولداریم و علی هم ی کار خفن پیدا می‌کنه و باهم ماهی 100 ملیون درمیاریم..ماشین خیلی خوب میخریم واسه خودمون،خونه خیلی خوشگل🥰😍

سفرای خفن و خلاصه ب هرچیزی ک میخوایم میرسیم

یکی از آرزوهام اینه که طلافروشی داشته باشم 😅❤️خیلی آرزومه 

دوسدارم تو یک الی دوسال میلیاردی پول دربیاوریم ، بعد ازونور ی گالری طلا بزنم

و از ایران برم..❤️❤️❤️و درس بخونم و کلی زبان های دنیا رو یاد بگیرم

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی