کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

حس این روزای من

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

این روزا حس غریبی دارم و دلم آرامش ذهن رو میخواد

دیشب بعد مدت ها تو پیجم کپشن نویسی زیر ی پست کردم و اون عکس رو پست کردم

خیلی با حس خوبی خوابیدم..چون تنهام همیشه و سخت بهم میگذره و دیگ حسمو دارم ازدست میدم

هر سری ی پله حسم کمتر میشه..چون اون آدم وقتی دور از منه تنهام می‌زاره و حتی ی ثانیه هم بدیاد من نیست

ایرادی ندارع...منم سعی میکنم جای خالیشو با آدمای دیگ پر کنم ک نبودش احساس نشه..

ولی خودم ک از دل خودم خبر دارم🫠🥲

ایرادی نداره ..بالاخره لیلا هم ی جا دست از تلاش می‌کشه..دست از اینهمه دوست داشتن

اینهمه علاقه و ی روزی مثل نرگس ک همه جونش بوده میزارتش کنار..

از نرگس ک بالاتر کسی نبود تو زندگیم😅 ولی خب این بالاتر از اونه چون بخاطر این آدم ، اون ادمو کنار گذاشتم

برام مهم بود چون...اما اون اینکارو بخاطر من نمیکنه

بازم ایرادی نداره...میگم ایراددنداره چون روزی متوجه میشه ک پشیمونی سودی نداره.. منم خسته شدم 

از ناز کشیدن ، از خواهش کردن ، تمنا کردن ووو... دیگ اصرار ب موندن نیست..اصرار ب بودنش ، جایی رفتن،

باهم بودن نمیکنم..می‌خوام رابطه رو با حس اون جلو ببرم..ببینم ب کجا کشیده میشه

امروز درحد ی نیم ساعت با ارفاق صحبت کردیم..رفت الان اومد و الکی گفتم خوابم میاد ، خستم

رفت😊مثل من اصرار ب موندنم نکرد..مثل من نپرسید مگ چیکارکردی ک خسته ای،نگفت نبودی امروز ، نگفت دلم واست تنگ شد امروز کم بودی..با ذوق براش زنگ زدم غذا خوردن رو ترجیح میده ک ذوق منو کور کنه..من بودم غذا رو ول میکردم و حرف میزدم..حتی ارزشم از ی آدمی مثل امین غلامی و رهنما کمتره ک موقع غذامون میگم بزار کنار جواب نده غذا سرد میشه ولی جواب اونارو میده و غذا خوردن با من سرد میشه ولی با اونا هست حاضر نیست دو دقیقه دیرتر غذاشو بخوره..دروغ ک نمیگم

توجه ب همیناس😊همش تلاش میکنم حسم تغییر نکنه..خستم بس ک خودمو گول میزنم ک سعی میکنم بهش شک نکنم ، سعی میکنم ب خودم بقیولونم دوسم داره،سعی میکنم همش دارم سعی میکنم ولی باز همیشه ته دلم خالیه

ایرادی نداره بازم😊

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی