کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

تکرار فراموش نشدنی

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸ ق.ظ

گاهی وقتا ی سری حرف ها ی بارش درد میاره قلبتو چه برسه دوبار و تکرارش

کلمه ای که باعث بشه از خودت بدت بیاد..از صمیمی شدنت..از اینهمه خودت بودن

از بیان ی سری کلمات و سواستفاده بشه از پاک بودنت

تو باشی نزدیک ترین فردت بهت دوبار تو موقعیت های مختلف جنده خطابت کنه

درصورتی که ی بار حتی اندازه یک هزارم مثقال خطایی ازت سرنزده ، چیکارمیکنی؟

خیلی درد داره..آش نخورده و دهن سوخته..دردش تمام وجودمو گرفته

شایدم حس گناه اومده سراغم... دارم ب خودم بد میکنم..باخودم بد تا میکنم

این حق من نیست..منی که همیشه سعی کردم سالم زندگی کنم و خط قرمز هارو حفظ کنم

این کلمه حق من نیست🙂

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی