کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

تنبلی

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶ ق.ظ

گاهی از روزا دلم میخواد زود پاشم و پامیشم ولی جدا کردنم از رختخواب خیلی سخته

مخصوصا ک در اتاق بستس..الان ی ساعته بی هدف تو گوشی پرسه میزنم

سالن قصد داشتم برم و نمیدونم برم نرم..نمیدونم چیکارکنم اصلا

دلم کلی خرید میخواد ولی پول ندارم..ی هنرجو بگیرم برم واسه خودم کلی چیزمیز بخرم😍

از خوراکی تا لبااااااااس

مسافرت برم و خلاصه حالمو خوب کنم..

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

با تاخیر؛ تولدش مبارک... البته اگه هنوز وجود داشته باشه

پاسخ:
تولد کی؟🤔

اونی که بهمنه دیگه.

آرشیو بهمن سالای گذشته تو خوندم. 

البته احتمالا شرایط عوض شده.

پاسخ:
اره😅دیگه نیست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی