کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

اتفاقای خوب خوب

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

بالاخره اسمم برا 4تا مدرک میکاپ و شینیون و بافت و بهداشت رد شد😍❤️

خداروشکر میکنم بازم ی قدم نزدیک شدم ب آرزوهام و گواهینامه رو هم س شنبه نوبت بزنم

تمااااااااااام😍😍😍😍🫶

خدا کنه اینور سال ی دو س تا هنرجو بگیرم..خدا نگاهی بهم بندازه و مشکلاتم حل بشه

مدرک مربیگریمو ک گرفتم..اسمم برا چهارتا مدرک رد شد..ازونور گواهینامه رو بگیرم و آموزش 

لیفت و لمینیت مژه و ابرو رو ضبط کنم مطالب اکستنشن ابرو رو تو دفتر وارد کنم عالی میشه😍

سال جدید شغل جدید اکستنشن ابرو ب لاینم اضافه میشه و میتونم آموزش هم بدم 

ک احتمال داره هنرجوهام بیان پیشم.هزینه کلاس پایین میدم..مثلا دوتومن ک راحت شرکت کنند

خلاصه اینکه نمیزارم زندگیم لنگ بمونه و بنظرم من آدم جذب خدماتی نیستم

بیشتر باید رو مربیگری تمرکز کنم و اکستنشن ابرو رو یاد بگیرم دو س تا سالن میتونم آموزش بدم 

من مطمنم میتونم تو لاین اکستنشن مژه و ابرو موفق بشم🥰🥰

برنامه ریزی 1403 رو باید زودتر انجام بدم که بتونم طبق برنامه پیش برم

و راجب علی هم رابطمون خداروشکر خوبه..دیشب فقط ی بیست و چهار ساعت ازش خبری نداشتم

و بم گفت دو س تا فیلم پشت هم دیدم و ایرادی ندارع فقط اطلاع میداد و وقتی اومد خونمون واسه حموم بقدری دیدمش از درون داغون داشتم میشدم ، سعی کردم بروز ندم حال بدمو و آخرسر انقد موند و هرچی گفتم برو و نرفت دیگه نتونستم تحمل کنم و ترکید دلم و من بقدری فشار عصبی بم اومد حالم خیلیییییییی بد بود و میترسیدم سکته کنم!!!!وحشتناک بودم و نفسم نمیومد ولی خب بهترشدن گریه کردم و تخلیه شدم چون شاید نصفه شب تو خواب یچیزیم میشد

تمام لرزش توی بدنم رو حس میکردم و دستم مشت میشد و قفل میکرد و خیلی داغون بودم

میترسیدم سکته کنم 

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی