کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

بچه 1402

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۲، ۰۴:۰۲ ب.ظ

یکی از اتفاقایی که تو این مدت افتاد و نبودم ، باردار شدنم بود😅

متاسفانه البته..

چون سقط کردم و بچه نمی‌خواستم..نه شرایط بود ن موقعیت

خلاصه اینکه با قرص و اینا ی 24ساعته تموم شد..

سخت بود ولی گذشت..

هنوزم هراز گاهی بهش فکرمیکنم و دوسش دارم..گاهی وقتا دلم واسش تنگ میشه

گاهی وقتا میگم نی نی من مرده😅نمیدونم چرا ولی خب دله دیگه..یهو میاد

  • leila 79.ha

نظرات  (۱)

  • خرید ظروف یکبارمصرف
  • مرسی از بلاگ خوبتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی