کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

ب رسم تولد هرسالم

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

امروز 20 مهر 1402 هست و س روز دیگه تولدمه🥰هم خوشحالم هم ناراحت..

خوشحالم که از پارسال تا حالا ب ی سری اهدافم رسیدم..

مثلاً هنرجو گرفتم و اگر تا پایان آبان بشه،مدرک مربیگری مو هم میگیرم..

ماشین ولی نخریدم..اما مطمنم میخرم..شک ندارم

می‌خوام تو ی سال بعدی تولدم ماشین داشته باشم ، خیلی خیلی پولدار باشم..

خونه واسه خودم بخرم..پیانو داشته باشم..

گوشی آیفون 14promax یا بالاتر و آخرین مدل رو داشته باشم

کلی لباس داشته باشم..یه دختر موفق باشم..

آرزو میکنم خیلی پول داشته باشم و ب همه کمک کنم🥰💪

امسال شاید خانوادم برام تولد بگیرن..چون علی هیچ کاری برام نکرد..

ی درصد احتمال میدم زهرا کاری کنه..اونم شاااید..معلوم نیست

مهم نیست..انقد خنثی و بی احساس دارم میشم ک دیگ اون دختری ک انقد شاد بود ، نیستم

انگار 33سالم داره میشه.. بجای 23 سال

هزار سال از سنم انگار گذشته تو این یکسال 🙃

تولدم مبارک

23مهر 1402

  • leila 79.ha

نظرات  (۱)

تولدت مبارکککک 🎉🎉🎉

امیدوارم تا سال بعد به همه این چیزایی که گفتی برسی :)

پاسخ:
مرسی..ایشالا ک برسم..چون خیلی تلاش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی