کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

دلتنگم نیست؟؟؟

جمعه, ۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۵ ق.ظ

دلم براش تنگ شد... یعنی اون دلش واسه من تنگ نشد؟؟🙃😞

از دیروز خبری ازش نیست،تو پست قبلی گفتم نمی‌دونم منو ترجیح میده یا خانوادش..

اولویتش همیشه خانوادشه نه من🙃

هرچی بهش زنگ زدم جواب نداد و از پدرش فهمیدم خونس و این واسه من ک زنشم خیلی بده

دیروز س بار بعد شش ساعت بعد از تماس من زنگ زد که دیگ بدرد نمی‌خورد

جواب ندادم..و بهش مسیج دادم بگو و دیگه نه زنگی زد و نه جواب مسیج داد..

خودخواه و مغروره و این اخلاقش کار دستش میده..اون سری زخم خورد

دلش میخواد بازم بخوره 

خوبه خودش گفت با هرکس لج کنم با تو نباید کنم😊ظاهراً درحد شعار بود

واقعا دلتنگتم نیست ک ازم خبری نمیگیره؟؟؟؟

اگه نباشه چرا میگ دوسم داره،چرا میگ عاشقمه،چرامیگ قلب منی،چرا واقعاا؟؟؟؟؟؟

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی