کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

عشق واقعی

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۲۱ ق.ظ

امشب علی برام پست عشق پوری بنائی و جدا شدن بهروز وثوقی رو فرستاد

و یکساعته دارم تو پیج پوری و بهروز و همچنین گوگوش بالا پایین میکردم و هنوز خوابم نبرد

علی هم خوابه و داشتم میگفتم،خیلی عشق پوری قشنگ بوده و هست🙂

می‌دونی چیه ، یهو دلم گرفت..چقدر دلم میخواد از این عشقا تجربه کنم

یکی مثل بیژن مرتضوی و همسرش ستاره.. خیلی قشنگه

کاش یکی از ته دل عاشقم بود..

چون همیشه ب علی میگم عشق من ب تو خیلی خالص و پاکه..خودش هم همینو میگه

گاهی وقتا فکرمی‌کنم خیلی احمقم ولی امشب بعد از دیدن پست های پوری فهمیدم احمق نیستم

من خیلی عاشقم که اینم..دلم میخواد یه روز علی هم عاشقم بشه،پاک،مقدس،خالصانه

ک بعید می‌دونم..

آدم یه بار عاشق بیشتر عاشق نمیشه..یه بار عشق آدم پاک هست،یه بار خالصه مثل آب زلال

و برای من اتفاق افتاد..

خوشحالم که عاشقم..عشق به من کمک می‌کنه درست زندگی کنم

راه درست برم..❤️

مگه میشه آدم عاشق باشه و به عشقش خیانت کنه؟مگه میشه عاشق یکی باشی و آزارش بدی؟

مگه میشه عاشق باشی و..؟؟

بنظرم بهروز اونقدری عاشق نبود که گذاشت و رفت..

عشق ادمو موندگار می‌کنه..میسازی..میسازی و میسازی 😊❤️

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی