کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

خانواده آزاردهنده

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۶ ب.ظ
امشب از اون شباس که خستم و واقعا فشار مغزیم بالاست
خسته میشم ازشون و نمیدونم باید چیکارکنم..
تحمل کنم یا چی ؟
زمانی که میخوام برم سرکار مخالفت میکنند ، بعد که وارد کار میشم هی ازم سوال میپرسن
اوف واقعا اذیت میشم..خیلی اذیت میشم 
همه فکرمیکنند میتوندد ازم هی سوال کنند راجب کارم ، سودم و همه چیز
همش فشار رومه و هی بغض میکنم
ازارم میدن و عصبیم میکنند
انتظار دارن دوماه پول پارو کنم ولی نمیفهمند..هیچی نمیفهمند و خسته میشم از اینهمه زورگو بودنشون
سرم چقدر درد میکنه از اینهمه فشاری که رومه..
دوربین خراب شده و عصبیم..
گاهی وقتا به سرم میزنه هرکاری باشه ، فقط پول زیاد باشه تا دهن همه ادمارو ببندم
ولی ادمش نیستم
اصلا دارم کصشر میگم من ، میدونم
جدیدا ازین کصشرا زیاد میگم 
ولی نمیدونم چیکارکنم
فقط نمیدونم ادامه بدم و فشار عصبی رو تحمل کنم یا بشینم تو خونه و.. 

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی