کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

دلم میخواد..

شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶ ب.ظ

جدیدا میدونی چجوری شدم؟اینطور که به هرچیزی که دوسش دارم میرسم بازم چشام سیر نمیشه

مثلا قبلا دوست داشتم خانوادم کاری بهم نداشته باشن و مامانمو کمتر ببینم

واقعیتش کمتر میبینم ، درسته گیراشون رو دارن ولی به نسبت قبل خیلی کمتر

دلم میخواست سرکار برم ، الان رفتم

دلم میخواست درمد داشته باشم ، دارم 

دلم یه شریک خوب میخواست ، اونو هم دارم

وضعیتم بد نیست ولیاین چیزی نیست که من میخوام

نمیدونم باید چیکار کنم تا زودتر بهشون برسم

مثلا دلم میخواد تا یک ماه دیگه کلاس اکستنشن مژه رو برم 

یا مثلا زبانمو تقویت کنم و بتونم راحت مکالمه کنم

یا باشگاه برم

درسم رو شروع کنم برای کنکور 

پیانو واسه خودم بخرم

دلم میخواد 4 فروردین کنسرت معین برم

دلم میخاد یه دوربین خفن بخرم واسه خودم 

دلم میخواد زودتر ایفون 13 پرو رو بخرم برا خودم

و یچیز دیگه هم میخوام ولی خب فعلا شدنی نیست..

گفتنش یکم برام سخته ولی اینجا نباید سختم باشه اما سخته..

درسته از رابطم با دوست پسرم راضی هستم ولی دلم رابطه جدی میخواست که هیچیه..

کاش به همشون خیلی زوده زود تا اخر سال 1401 برسم


  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی