کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

بدون عنوان

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷ ب.ظ

دلم خواست امشب یه سری اتفاقات رو‌بنویسم که بعد دوسال خوندم یادم بمونه

مثلا اینکه تو یه تایمی یکی ماه اخیر رابطم با نرگس تقریبا تموم شده بود و خب خودش اومد و باهم اوکی شدیم و خب ی دوران تخمی و مزخرف رو گذروندم

درگیر بچه بازی بودم ولی خب هست الان..نه مثل قبل ولی هست..

رابطم با علی همچنان هست و خیلی خوبه و دوسش‌دارم

بنظرم هنوزم همونیه ک میخواستم تا بعد ببینم چی میشه

اما از رابطه ای که باهاش دارم احساس خوبی دارم و از وجودش لذت میبرم

کارمم که اوکی شده و هرروز میرم سرکار و خیلی راضیم و امروز نرفتم و کلا روز تخمی بود..

هم خواستگار مزخرف فردا دارم و میخواد بیان و هم سالن نرفتم و کلا تحمل خونه رو ندارم ، چون ارامش ذهنی ندارم..

دیگه جونم براتون بگه که کلا همینقدر بود..

کلا ی‌ادم متفاوتی شدم دیگ

یچیز جدید شدم..

به هیچکسم اهمیتی نمیدم مثل قدیما اولویتم خودم هستم..

بعد دیگ اینکه مثل قبل دوباره استاد کنترل احساسم شدم و البته تا گفته نمونه

این رفتار و بی حس شدنم گاهی وقتا خودمو اذیت میکنه ولی خب بهتر از اسیب دیدن روح و ذهن و روانم هست😅

دیگه همین..

از لایف استایلم راضیم..از دوست پسرم بشدت راضیم و از روحیه و اخلاقمم خیلی راضیم..درستشم همینه

راستی کتابخونه ثبت نام کردم که برم برا کنکور شروع کنم..انگیزمم علی بود که بخوام درسمو ادامه بدم و خوشحالم که انگیزه اتفاقات خوب و خوش زندگیمه..براهمینه که تو دلم جا باز کردع😁

همین دیگ

تااینجاشو گفتم 

راستی یچیز دیگه

فائزه دخترداییم داره ازدواج میکنه باکسی که دوسش داره

از رابطه منو علی هم خالم اینا میدونند که برام مهم نیست

کلا همه چی به یه ورم شده..و فقط ب عقاید و خودم اهمیت میدم 


  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی