کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

چیزای جالب و اتفاقی

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱ ب.ظ

واقعا ادم متعجب از ی سری اتفاقات میشه


شاید در حاضر عادی اما جالب

مثلا الان سه چهارساله زندگی من به عدد 9 و 6 گره خورده

9 تیر اتفاق بدی که چند سال پیش افتاد

9 تیر دوستی منو نرگس

9 تیر دوباره یه رسوایی دیگه

9 تیر تولد علی

و 6 شهریور امسال پیشنهاد رسمی علی برای باهم بودن بطور جدی!

دیگه دارم عاشق عدد 9 میشم.. حتی اگه اتفاق جالب نیافته 

ولی عدد 9 و همچنین تیرماه اتفاقات باحالی برام میافته..

 شایدم یه سری اتفاقات دیگه هم افتاده باشه اما برام اونقدر مهم نبوده که تاریخشو ببینم

ولی خوشم اومده از 9 

ببینم قراره دیگه چه اتفاقات دیگه ای عدد 9 برام رقم بزنه..

عاشق عدد 6 و 9 هستم

ترکیبش نرینه به زندگیم بصورت 69 خوبه.خخخخخخخ

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی