کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

خواهرم

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ

خواهرم خیلی اخلاقش بده

بااینکه خواهرشم اما بد جوابمو میده،چون بخاطر اون حرومزاده مجبور شدم شب بمونم و دوروز خونشون باشم 

داستان حرومزاده رو براتون حتما میگم

ی بار کفشی ک ده بارم نپوشیدم رو سوزوندن هیچی نگفتم

برای تولدش تمام هزینه های هدیه و دیزاین و کیکو دادم اما دریغ از یک قرون پول که حداقل نصفشو بدن چون کمپین دارم..به روی خودشون هم نمیارن و فوق العاده بدقولن..دیگه هیچکاری براشون نمیکنم..اخه میدونن شرایط منو بعد ازم پول قرض میگیرن..خخخخخ..

بجای اینکه به من کمک کنند من بهشون کمک میکنم

منو برای پوستم دکتر بردن هزینه ی کیک و شیرکاکائو رو ب روم اوردن من پولشونو دادم

میخوام یکاری کنم کلی انرژی منفی بهم میدن

حس بد

حال بد

دوستامم کسی حمایتم نمیکنه

من تو راهم تنهام اما کلی مانع جلو پامه

بردارمشون؟؟؟؟


  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی