کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

این روزهایم...

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

این روزهای منم میگذره..

وقتایی که مزون هستم اوکی هستم..بااینکه جای مورد علاقم نیست اما بهتراز خونه هست

حداقل از زمانی که نرگس رو پیش خودم آوردمم تمایلم بیشتر شده

محیطش صمیمی و خوبه و تازمانی که دوره تدوینم تموم نشد فعلا هستم

البته خانوم موسوی(صاحب مزون)امروز بهم یه پیشنهاد داد

وقتی وارد پیجم که شد و علایقم رو دید گفت پیجم رو مدیریت کن،واینکه یه سری اساتید 

میخوان بیان و نرم افزاری رو یاد بدن و منم باشم و یاد بگیرم که  فکرکنم مارولوس باشه

و اینکه یه سری چیزارو میگه تدوین کنم و.. .درکل اگه همینجا کارم بگیره و حقوقی ام درکار باشه عالی میشه:))

ایشاا.. همه چی به خوبی پیش بره...

این روزها حوصله خونه رو بدتراز قبل ندارم...چون گیردادن های مادرم مثل همیشه و شایدهم بدتر

چقدر سخته کنار اومدن باهاشون

صبح ها میخوام سمت مزون برم تو گوشم هندزفری میزارم و پراز حس های خوب میشم که غیرقابل توصیفه

ای کاش نباشم اینجا..برم جایی که دوس دارم تا خودم بخوام و برگردم..:))

خداکنه اون روز پیش بیاد..

هرجایی..برام فرقی نداره..فقط دورازاین خونه تا آروم آروم باشم

یک جای دنج..سکوت با یک موسیقی بی کلام و یک سیستم و همین..بس است

:))

جهان سادست ما پیچیدش میکنیم...ای کاش بزارن که حداقل خودمون هرجور که دلمون میخواد زندگی رو 

تودست بگیرم:)..

ای کاش...

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی