کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

اتفاقات غیرمنتظره...

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ب.ظ

همه چیز دست به دست هم میدند که منو متحیر کنند تا شاخ هایم دربیان!!!

چندوقتی میشه که دنبال کار هستم و باکلی گشتن تونستم یک کار پیدا کنم اونم تو بیمه...

شرایطشم ماهی400با هرفردی که بیمه میکنیم براساس سود مشخص شده اش

پورسانت داره و اینکه دوشیفته و روزی7الی8ساعت کاری.موندم چه کنم.برم یانرم.

دودل هستم و مامانم و سه تا ازخواهرام راضی نیستن و میگن حمالیه

یکی دیگ خواهر و برادرم و پدرم میگن برو،ازبیکاری و توخونه نشستن بهتره..

رفتم باخانومه صحبت کردم و شرایطشو گفت و اینکه گفت بهم خبربده،،هیچی دودل بودم

و ازبس بهم گفتن نرو و فلان روز بعدش که خانومه برام زنگ زد گفت میای؟گفتم نه!

الان بازم دودلم،احتمالا فردا برم و اگه همکاری نگرفته باشه احتمالا برم!

من دلیل دودل بودنم اینه که میترسم موقعیت بهتری برام پیدا بشه

که داداشم میگه خب موقعیت بهتری پیدا شد ازبیمه بیابیرون و همونجایی که بهتره برو..اینم حرفیه..

اما خب نمیدونم....بنظرشما چیکارکنم بهتره؟؟؟

.

.

.

.

.

جداازین بحث،،،امشب یهو تصمیم گرفتم از طریق اینستاگرام خودمو اونطور که دلم میخواد و اون

تیپی که دلم میخواد رو داشته باشم،شروع کنم...

جلوی آینه بودم و داشتم تصمیم رو میگرفتم یهو دلم خواست قرآن بخونم!

رفتم قرآن رو باز کردم و شروع به خوندن کردم و بعدش معنیشو که خوندم شاخ دراوردم!!!

سوره نور اومد.راجب حجاب بود!!یعنی به کل هنگ کردم ازاین موضوع...

من خیلی وقته که قرآن نمیخونم..چرا باید بعد این تصمیم همچین چیزی به ذهنم بیاد!؟

چرا بعد این تصمیم،بایدحس قرآن خوندنم انقدر قوی باشه که منو به راحتی بکشونه

 سمت خوندن و تعجب برانگیزتر از اون یهو این سوره بیااد؟!!!

هوووف.واقعا بعضی از معجزه های زندگی اینجاست که یهویی و غیرمنتظره جلوی آدمی ظاهر میشه...

بعداین اتفاق یجوری ام..اصولا همچین اتفاقاتی روم بشدت تاثیر میزاره و آدمی نیستم که 

همچین اتفاقاتیو به پای شانسی بودن وخرافات بزارم...هیچ توضیحی دراین باره ندارم.

درواقع لال شدم بااین اتفاق عجیب و غریب...

  • leila 79.ha

نظرات  (۳)

  • رضا چترزرین
  • سلام کدوم بیمه

    تجربه کسب کردن تو بیمه خوبه

    برای فروش شاید سال های بعد فرصت بیشتری پیدا کنی

    ببین تو بیمه اول سعی کن فامیل های خودت رو نه بیمه عمر حالا اگه نمیخوان

    حداقل میتونی متقاعدشون کنی

    که بیان از تو بیمه بگیرن که کارمزدشون رو تو بگیری

    من هم پیشم دوستم میرم تازه دفتر باز کرده دو هفته است

    دو خانم هم هستن

    یکیش مثل توست 

    دودله 

    پول لازم داره

    اما پورسانتش خوبه

    یاد گرفتنش هم زمان میخواد

    مثلا من تو این  5 روز که رفتم

    یه بیمه مسئولیت گرفتم

    به مبلغ 1400 میلیون برای تالار روبروری خونمون

    کارمزد من شد  300 تومن

    ببین بهت چقد کارمزد میده

    مثلا کارمزد بیمه عمر با حق ببیمه پایین خوب کم میشه ولی اگه زیاد باشه

    وانگهی دریا میشه 

    دوستم با هیچی شروع کرد الان دفتر زده

    تو این کار زیاد نه میشنوی

    خیلی زیاد

    دختری که پیش ماست همین مشکل رو داره 

    از طرفی نمیخواد بیرون بره 

    فقط دلش میخواد دفتر باشه

    از طرفی به حقوق 300 راضی نیست

    ولی نامردی میکنن کم میدن

    خوب همیشه یه دختر بدبخت رو میزارن که کارشونو راه بندازه

    نباید به کم قانع باشی 

     

    پاسخ:
    اوهوم.درسته اما خب ازاین موضوع خیلی وقته گذشته و منم کلا پیشنهاداتت دفتر بیمه رو رد دادم
  • رضا چترزرین
  • به قصد اشنا شدن با حرفه برو بعد بیا بیرون با یه تیر چند تا نشون زدی

    کارش اینجوری که اول باید از بعد فنی بلد باشی 

    بعدشم که یه نرم افزار هست اعداد رو باتوجه به شرایط میدی بیمه میدی

    اگه بازاریاب هم شدی به دفتر زنگ میزنی بهت نرخ میدن

    مثلا برای بیمه اتش سوزی

    متراز میخواد

    ارزش خونه میخواد منهای زمین

    ارزش وسایل خونه میخواد

    و ..

    تو هر بیمه ای یه ایتم داره 

    فقط اینا رو یاد میگیری بقیه باید نرم افزار بدست بیاری

     

    پاسخ:
    اوهوم.درسته حرفتون😊
  • رضا چترزرین
  • خدا با ادم ها حرف میزنه

     با نوشته های تو خیابون ها

    با سرنوشت زندگی ادم ها 

    با اتفاقی شنیدن دیالوگ تلوزیون

    و خیلی .......

    از نظر من که اتفاقی نیست

    شاید خدا خیلی دوست داره 

    خوشبحالت

    پاسخ:
    😊.شاید...
    معلوم نی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی