کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

وقت گذروندن...

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ب.ظ
این روزها عجیب حوصله ام سررفته و نمیدونم چیکارکنم
تموم کتاب هایی رو که جدیدا خریده بودم رو خوندم و تمومشون کردم
از فیدیبو کتاب ملت عشق رو خریدم اما حوصلم نمیگیره سرگوشی بخونمش 
تازه ب اشتباهم پی بردم که چرا کتابشو نخریدم و پی دی افشو خریدم:-|
امشب شدیدا حوصله ام سررفته و نمیدونم چیکارکنم
یکم پیش خانوادم نشستم دیدم هیچی به هیچی...
اومدم سرکامپیوتر،یکم وب گردی کردم هیچی نداشت و حوصله اینستارو هم نداشتم 
و تلگرامم که سکوت و کور...گفتم بشینم یکم سریال های عقب موندمو ببیبنم
مثل سریال برکینگ بد که چندین و چندین ماه هست تو فصل سومش گیر کردم و
دو فصل دیگش مونده یک قسمتشو دیدم و دیگ حسش نبود ببینم
اومدم یه سر به وبلاگم بزنم ببینم چیا بچه ها نوشتن،دیدم هییچی به هیچیی
گفتم یه پست هرچند بدون موضوع و اتفاق خاصی بنویسم تا یکم از بیکاری دربیام
شنبه یا یکشنبه حتما یه سر به شهرکتاب میرم و یکی دوتا کتاب میخرم تا یکم سرگرم بشم
فعلا منتظر اینم که سرکارم جور بشه و بتونم برم سرکار.لعنتی واسه یک دختره19ساله 
هیچکاری که یک چیز فنی و یادگیری و یا بالابردن روابط عمومی،وجود نداره که نداره...
فعلا زندگیم به کلاس زبان و چت کردن با دوستم نرگس و گه گاهی بیرون رفتن 
از این خونه و هرازگاهی انجام کارهای خونه و کتاب خوندن و فیلم و سریال دیدن ختم میشه...
دلم یک اتفاق جدید میخواد که دلمو خوشحال کنه.یه شور و شوق وصف ناپذیری بوجود بیاره
:))))

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی