کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

صورتت را بشور دخترجان

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۲۳ ب.ظ

و این کتاب به پایان رسید:)) عجب کتاب فوق العاده  ای بود...

من که باهاش زندگی کردم...!پراز فرازونشیب های فراوون...

بهتون پیشنهاد میکنم این کتابو بخونین...این کتاب از پروفروش ترینهای نیویورک تایمز و آمازون

در سال2018 بوده و کتاب خوبی هست...

کلا این کتاب میخواد بگه که برای تغییر خود و خودت شدن،دست از باور کردن دروغ هایی که

به خودتون میگید،بردارید تا همونی بشید که باید باشید..

من دیشب اخرین فصل این کتابو تموم کردم و از قسمتی خیلییی خوشم اومد:


👌👌👌:))

  • leila 79.ha

نظرات  (۱)

  • رضا چترزرین
  • سلام مثل اینکه باید کتاب ها رو به دختر اینده هم پیشنهاد بدم

    راستی بیشتر از احساسات دخترونه بنویس 

    از زوایای پنهان و اونایی که شاید خیلی ها جرات گفتنش رو ندارند

    اون دختری که تو یکی از پست هام معرفی کردم بعد از شنیدن اینکه تو ویرگول یکی پست هاش رو کپی کرده 

    کلا وبلاگش رو حذف کرد

    حیف شد57

    راستی کتاب فقط انگیزشی بود؟

    پاسخ:
    خب راستش رو بخواین کتابش بخشیش انگیزشی بود اما درواقع چیزهایی رو
    برای ما روشن میکنه که نمیخوایم قبول کنیم عادات بد و غلط ما هستن و
    مارو با واقعیت های ساده اما پیچیده روشن میکنه و چشممونو باز میکنه...!
    نظری دررابطه با کتابی که شروع کردم ندارید؟(رهبر 360 درجه)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی