کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

پاس در پاس:-|

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳ ب.ظ

یک وقتایی واقعا کم میارمم...ازهمه طرفف برام میباره همه چیییززز

دیگه به معنای واقعی دارم جرمیرم...

ازهمه طرف داره برام میباااارهه....نمیدونم..واقعااا نمیدونمم تاااکی قراره این وضع زندگی ادامه 

پیداکنههه...اون ازرفتارهای خانوادم...اون از نبودنم و دلخوری های نرگس

ازون طرفم بهونه گیری های همه وووووووووو....

همشون ب سادگی حل میشه اما ادماش،نمیدونم نمیخوان یا نمیشه یا نمیتونن

چجوری هست رو واققععاا نیمدونم اما هرچی که هست نمیشهه..هرچی تلاش میکنم تا 

اوکی کنم همه چیزو نمیشه واقعا...واقعا پاس در پاس شده

نمیدونم تاکی قراره این وضع ادامه پیدا کنهه اما هرچی که هست باید همشو خودم اوکی کنم،درست کنم

خودمم دقیقا میدونم با چی درست میشه اما این خانواده برام پاااسس شدند...

دیگه واقعا باید برای هرچیزی که میخوام به معنای واقعی تلاش کنم که اگه نکنم

همه چیز به هوا میره و نابود میشه..ازجمله خودم:(

  • leila 79.ha

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی