کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

به پایان رسید

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ق.ظ

و به پایان رسید این مدرسه:)

دیروز اخرین روز مدرسه ام بود و تموم شد

چقدرم زود تموم شد..مخصوصا این سه سال دبیرستان

حس خنثی بودن دارم..هم ناراحتم و هم احساس گنگ و مبهمی نسبت به آینده ام

ازاینجا به بعد آینده ام مشخص میشه..نمیدونم چیکارکنم واقعا...

دستپاچه ام و دارم کتاب های این دو سه سال رو جمع میکنم و تمام وسیله های بقول مامان اضافیو جمع میکنم

خیلی دلم میخواد که دانشگاه قبول بشم و برم دانشگاه..چون آدمی هستم درس خوندن رو دوست دارم

اما خب بعضی وقتها شرایط و اوضاع خونه نمیزاشت که من درس بخونم

مخصوصا امسال که کلا درس نخوندم و موندم چجوری ترم اول بدون هیچ تجدیدی قبول شدم و خدا کند

ترم دومم قبول بشم و معدلم بالا باشه..اخه رشته ی من معدلی هست و من کنکور سراسری هم شرکت کردم

که حداقل یک کدومو قبول شم و برم..اگه نشم که خیلی بد میشه...پوووف..

اما نمیدونم بر چه اساسی دلم روشنه که قبول میشم و دانشگاه میرم..بازم نمیدونم..

این یک حس هست و شاید درست نباشه و شایدم برعکس

 البته اینو هم بگم که اگه من یک درصد دانشگاه نرم به سرکار میرم..دلم میخواد تو یک کاری برم که مربوط

به کامپیوتر و اینجور چیزا باشه..چون من علاقه شدیدی به این چیزا دارم..

اما اگرم نشد و کارشو پیدا نکردم تو رشته خودم کلاس جداگونه میرم و آموزش به صورت تخصصی میبینم..درکل 

بیکار نمیمونم:))..هرجا هم برم نرگس رو هم همراه خودم میبرم..چون دوتایی باهم یه جا کارکنیم و پیش هم باشیم کجا

و من تنها باشم کجا:))...امیدوارم که سرنوشتم به سمت خوب پیش بره....

تو شهریور سرنوشت من معلوم میشه...امیدوارم همون چیزی باشه که میخوام...:))

  • leila 79.ha

نظرات  (۱)

  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    واقعا چرا پایان مدرسه انقدر حس خوبی داشت؟؟
    در مورد دانشگاه اینطوری نیست اصلا :)
    پاسخ:
    نههه حس خوبی نداشت اصلاا..من دلم نمیخواست تموم بشه
    تازه امسال داشت بهم خوش میگذشت
    دانشگاه رو دیگه نمیدونم،ایشاا... تجربش کردم مینویسم حسشو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی