کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

19/4/97 الی98

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ق.ظ


امروز هم بهترین روز زندگیم و هم میتونه بدترین روز زندگیم باشه

امروز دوستیه منو نرگس یکساله شده و چقدر زود و سریع گذشت:))

چقدر خوبه که دارمش...میتونم همینو دروصف حالم بگم:))

و امروز روز شومی هم بود،اتفاق ناخوشایندی که برایم افتاد خیلی بد بود

اما همین اتفاق باعث شد من با نرگس دوست بشم

و این دلمو خرسند و خوشحال میکنه

بهترین دوستم،ابجی جونم امیدوارم همیشه حالت خوب باشه..و بتونم تموم محبت هاافزودن تصویر از فضای اختصاصی

خوبی ها،لطف هایی که درحقم کردی رو جبران کنم:))..

توقشنگترین،شیرین ترین اتفاق زندگیم بودی و باتو چیزهای جدیدیو تجربه کردم

که خیلی تجربه های خارق العاده ای بود

مرسی که هستی..برات بهترین هارو آرزو میکنم

و هرجا که هستی چه پیش من،وچه پیش من نباشی حال دلت خوب باشه

وهمیشه خوشحال باشی عزیزدلم:)))

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    تولدشون مبارک باشه
    دوستی تون پایدار و دلتون شاد :)
    پاسخ:
    تولدش نیست:)دوستیمون یکساله شد..یکساله که باهم دوستیم:))
    مرسییی:)))
    سالگرد دوستی تون مبارک
    امیدوارم یک دوستی چند ده ساله داشته باشین
    دو دوست ولی نزدیک تر از دو خواهر
    پاسخ:
    مرسییی :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی