کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

لنتی ها

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ب.ظ

خب لنتی هااا اون لحظه که داشتید عشق و حال میکردید به فکراینم باید بودید که دارید چه غلطی میکنید

وقتی بچه میارید باید جورشم بکشید دیگه...لنت به غریزه شما پدرومادر ها که عین غریزه حیوون هاست

فقط کارتونو انجام میدید و دلتون میخواد که بچه خودش همینجوری بدون هیچ خرجی بزرگ شه...

وقتی از خواسته هام میگم،وقتی خواسته ام معقول هست باید برآوردش کنی،باید سریع انجامش بدین

چرا اینطور میکنید؟؟چرا من باید بابت یک پول تلفن قسم بخورم؟؟پول تلفنی که میزان مبلغش از 

اونچیزی که فکرشو میکنی آدم کمتر و اصلا برای منی که هیچ خرجی ندارم چیزی نیست...

من موندم اینا چی میخوان ازم...

واقعا برام سوال میشه که من تو این18سال چی ازشون خواستم،چه چیز بزرگی خواستم که اینا

انقدر درمقابل یه چیز کوچیک جبهه میگیرند..؟

بهشون میگم اگه مودمم رو جمع کنید باید پولی که بابت مودم دادم رو پس بدید،

گوشی ای که میخوام رو برام بخرید،،بعد هرکاری میخواین بکنید،برید بکنید..میگنن حتمااا(باتمسخر)

بعد منم گفتم اگه اینکارو نکنید منم اون تلویزیونی رو که همش پاش نشسته اید رو میشکونم و اونم

کلی چقدر و پرت تحویلم داد و گفتم خوبه خرج خاصی ندارم..میگه نه اصلا برات کاری نمیکنیم..

اما منن هرچییییییی فکرمیکنم میبینم کاری برام انجام ندادن جز لباس خریدن..

همین...

بعد بهش میگم اگه مشکلتون لباسه برید از مردم بگیرید برام تا منتش نمونه،بچه میارید جورشو باید بکشید بدبختا

دیدم خفه خون گرفت و بحثمون تموم شد...

هرروز که میگذره ازشون بیشتر ناامیدتر میشم....

اینا پدرومادر خوبی نیستن برام.اصلا پدرومادر خوبی نیستن:)

باید یک فکر دیگه ای برای خودم بکنم..این زندگی برام زندگی نمیشه

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

  • دختری از جنس باد
  • عزیزم اروم باش یکم:(
    پاسخ:
    :( سعیمو میکنم
  • رضا چترزرین
  • ما پسر هم مثل شما
    باز خوبه پول لباس رو بهت میدن
    ما که هیچ
     منتها میریم کار میکنیم 
    پول این بدبختی ها  و چیز ها ساده ای که حداقلیه باید جور کنیم رو با خفت میگیریم از صاحب کار


    پاسخ:
    اوهوم:)
    منم دیپلممو گرفتم چه برم دانشگاه و چه نرم میرم سرکاری جایی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی