کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

یک چیز جالب...

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۱ ب.ظ


و یک چیز جالب و جدید:))وقتی دیدم خوشحال شدمممم...

تازه به چشمم عمر سایتم خورد و فهمیدم الان یکسال و 9روزه که این وبلاگ رو دارم

خیلی چشم انتظاری میکردم که زودتر بشه 365روز و یه پست به این مناسبت بنویسم اما خب

مشغله های فکریم باعث شد که فراموش کنم و کلا ازیاد ببرمش خخخ..ازاینکه الان یکسال و خورده ای این وبلاگو دارم 

خوشحالم و ازاینکه نوشته هامو این تو مینویسم و یه چیزهایی که امکان داشت فراموش شه رو با خوندنش

به یاد میارم و همچین میفهمم کی هستم..و همه اینارو مدیون پیشنهاد داداش میثمم هستم و اگه اون بهم نمیگفت

من اصلا نمیدونستم وبلاگ چیی هستت..من زیادی بهش مدیون و امیدوارم بتونم تموم خوبیاش رو جبران کنم

چند روز دیگه ام یکسل از این همه زجر هایی که کشیدم میگذره و ازاینکه کلی تغییر کردم خوشحالم و

ام وقتی بهش فکر میکنم خیلی دلم شکسته میشه و اشک تو چشام جمع میشه

اما خب من تلاش های زیادی برای درست شدن و خوب شدن کردم و بیشترش هم نتیجه بخش

بود و اینو مدیون بهترین های زندگیم هستم 

حالا روزش که اومد یه پست میزارم..اینو هم بگم که یکسال از دوستیه منو نرگس همون اونروز میگذره

و ااین خودش یک خبر خوب و فوق العاده ای هست:)))

تو 4/19 اتفاقای زیادی افتاده که این ها باعث تغییر در سرنوشتم شدند...

روز فراموش نشدنیه.. چه برای من چه برای داداشم و چه  برای ابجی نرگسم"))

یه آهنگیه که چندروزه خوشم اومده ازش  اونم بشدتتت..این آهنگ گاهی وقتا باعث گریه ام میشه

گاهی وقتا باعث خوشحالیم

بعضی وقتا باعث میشه آروم بشم

و بغضی وقتا هم باعث میشه برقصم:)))خخ به هرحالل آهنگ شاد و خوبیه


  • leila 79.ha

نظرات  (۱)

  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • مبارکه ...
    انشالله 100 سالگیش :)

    + چقدر سریع پست میزارین! :)
    پاسخ:
    ایشاا... :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی