کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

دلم برای خودم سوخت:)عجیب

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ق.ظ

امشب خونه خواهرم بودیم همگی دورهم جمع شده بودیم...

خواهرم نتش داشت تموم میشد یهو به شوخی رو به جمع میگه

نفری 5تومن بزارید میخوام نت بخرم..

یهو مامانم10تومن بهش میده:)

و به یه بهونه ی اینکه مارو با ماشینتون بیرون،اونجا بردید کرایع دادم:-|

خیلی دردم کرد که تموم مدتی که من مودم خریدم یک بار نشد که بهم پول برای شارژ اینترنتم بهم بدن

و فقط یک بار ازشون تقاضا کردم،واقعا ندادن!!خیلی برام عجیب بود که راه به راه پول به خواهرزاده هام 

اگه بخوان میدن یا همینطوری میدن،به منم پول میدند اما با کلی منت و غرغر:(

امشب عجیب دلم برای خودم برای اولین بار سوخت که چقدر من....:)

منی که از ترحم بدم میاد،ازدلسوزی چه برای خودم و چه برای دیگران بدم میاد

امشب خودم دلم برای خودم سوخت کمی در خلوت تنهایی دلم ،برای خود،ترحم کردم..


  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

پدر  مادر های قدیمی چه میدونند پول تو جیبی چیه؟ واقعا که 
منم قبلا که سنم کم بود همین مشکل رو داشتم
 
 بعضی از دوستام حالا چون اونا وضعشون خوبه  و هم این که سطح سواد پدر و مادرش بالا هست
کلا نخوادم بچه شون براشون می فرسته
پاسخ:
نمیدونند پول تو جیبی چیه؟؟!!چطور به خواهر متاهل من همچین پیشنهادیو میدند اما به من میرسه نمیدونند؟!!!!
کمی غیرعادی و عجیبه 
واقعا هم عجیبه که به خواهرت که متاهله پول میدن
پاسخ:
نه همیشه بلکه گاهی وقتاا،

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی