کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

آنتی ضدحال صبحگــــــــــاهی...

شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۵ ب.ظ


تازه معنیه صبح زود ساعت6بیدار شدن تو این فصل رو میتونم کاملا درک کنم...

چقدرر لذت بخشه وقتی صبح، با همچین تصویر قشنگی بیدار و رو به رو شی:)

یه جورایی آنتی ضدحال صبحگاهی هست برای من....

نمیدونم تاحالا کی همچین حسیو تجربه کرده اما برای من بهترین حس بوده و حتما

این منظره ای که باهاش رو به رو شدم از تصویر ذهنم پاک نخواهد شد...

الآن میتونم بگم این هوا کمی سرد و سوزناک و آبی بودنش دل هرآدمیو میبرهه:))

خداکنه مثله شهرهای بزرگ هوای اینوریا شبیه اونوریا نشه که واقعا غیرقابل تحمله..

امروز کلا برای دومین بار بود که هم هنگام رفتن به مدرسه و هم هنگام برگشتن سرحال بودم

کلا روز خوبیو سپری کردم


  • leila 79.ha

نظرات  (۴)

  • یک مرد آبی
  • چقدر خوبه که شهرتون همچین هوای دل انگیزی صبحگاهی داره.
    یعنی جدی جدی تو این تقریبا سه ماهی که از شروع مدرسه میگذره فقط دو روز سرحال بودی؟!
    بیچاره اون سرویس مدرستون که باید ضدحالایی مثل شما رو تحمل کنه... !!!
    پاسخ:
    خخخ سرویس ندارم
    ترجیحا پیاده روی رو بیشتر میپسندم...
    اره خب هیچ وقت به هوای اطرافم دقت آنچنانی نمیکردم اما امروز واقعا هواش چشم گیر بود
    چه خوب که روز خوبی بوده.
    وقت کردی بهم سر بزن.
    پاسخ:
    :))
    حتما
    حس خوبیه امیدوارم باز این حس ها به وجود بیاد .
    پاسخ:
    :))مرسییی
    ایشاا... واست اگه به وجود نیومد،بیاد و اگه اومد باازم بیاد
    خوشکله :)
    پاسخ:
    مرسیی:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی