کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

...Breaking Bad

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۴ ب.ظ

به تازگی یه سریالیو شروع کردم به نام breaking bad...

احساس میکنم سریال خیلی جالب و هیجان انگیزی باشه...

تا اینجا که من دیدم یعنی3قسمت از سریالش خوشم اومد...

این سریال5فصل داره که من فصل اول در قسمت سوم هستم...

موضوع این سریال تا اونجایی که من دیدم راجب دومرد به نام والت وایت و جسی

پینکمن هست که والت وایت یک شیمی دان هست و جسی پینکمن هم ظاهرا

شیشه تولید میکنه البته از جنس کمی نامرغوب و یا درواقع درجه2و3...

پینکمن در قدیم پاگرد والت بوده و طی یه سری اتفاقات همو میبینند و والتر

به دلیل داشتن سرطان ریه به پینکمن پیشنهاد ساخت شیشه 

درجه یک رو میده و با کلی تهدید به پینکمن،پینکمن قبول میکنه...

والت برای آینده خانواده خودش دست به این کار زد تا بچه هاش در آیندهکمبود پول نداشته باشند...

من که تا به الان اینجاشو دیدم عاشق این سریال شدم و قراره بعد این پست قسمت

بعدیشو ببینم و خیلی دلم میخواد بدونم ته این سریالچی میشه...

امیدوارم کسایی که این پست منو میخونند این سریال رو دانلود کنند چراکه خیلی قشنگ و هیجان انگیزه:))

اینم لینک دانلود این سریال

https://www.avadl.me/?p=12979

و اینم لینک زیرنویس

http://worldsubtitle.us/1165/breaking-bad.html

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

چقدر خوب که شما شروع کردید به دیدن سریالهای خوب خارجی. البته یک بدی هم داره اونم اینکه دیگه بعد از دیدن این سریال دیگه سطح انتظاراتت از فیلم و سریال بالاتر میره. مثلا شاید دیگه براحتی نتونی فیلم های تلوزیون رو ببینید.
دقیقا چند روز پیش بود که این سریال رو تموم کردم. قصد تعریف کردن فیلم رو ندارم. خیلی دوستش داشتم. تقریبا هر حسی رو بگی تو این سریال درک کردم. عشق، نفرت، خیانت، قدرت، ثروت، امید و ....
امیدوارم شما هم از دیدن این سریال لذت ببرید. البته توصیه من این هست که داعشی وار و پشت سر هم این سریال رو تماشا نکنید!! 
اصولا غرق شدن در لذتی در نهایت نتیجه مناسبی نداره. مثل غرق شدن والتر تو قدرت و شیشه ...!!!
پاسخ:
حرفت درسته:))تا اینجا که از دیدن این سریال لذت بردم و امیدوارم حس خوبی که هنگام دیدن این سریال همراهمه همیشه همرام باشه و هیچ وقت ازبین نره
ممنون بابت نظر خوبت مرد آبی:)
  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال بریکینگ بد Breaking Bad با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال افسارگسیخته با کیفیت 480p , 720p , 1080p

    قسمت 16 (آخر) فصل پنجم اضافه شد

    دوبله فارسی اضافه شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی