کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

سرماخوردگی خوب دردیه و بد دردیه....

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ب.ظ

 

سرماخوردگی هم واسه خودش دنیایی داره،،،باتمام بدبختیاش بازم دوسش دارم...

چندروزه که به معنای ولقعی از گلودرد و سرفه میمیرم...از بس سرفه کردم حنجره

و گلوم و نای و... میسوزه،درحدی کهحس میکنم صدای مکرر سرفه هام رو اعصابه

بقیست،جوری موقعه ای که میخوام سرفه کنم صدامو حبس میکنم که از چشام اشک میاد

و بعد سریع برای اینکه منفجر نشم یه لیوان آب میخورم و سرفم تا حدودی بند میاد اما گلوم

حسابیمیخاره و اذیت میشم...همه چی به کنار این آب ریزش بینی به کنار:((صدای فس

فسم کل خونهرو برداشته و هرقسمت خونه دستمال کاغذی یافت میشه:-|یعنی خودم از

دست خودم عاصی شدم بقیه رو نمیدونم والا....دلم میخواد زودتر از این همه فس فس کردن

ها و سرفه های رو اعصاب در بیاماما بازم این سرما خوردگیو دوست دارم و تنها چیزی که تو

زندگیم علت دوست داشته شدنشو نمیدونم همین سرماخوردگیه....

.

.

پ.ن1:قابل به ذکر است که بگم این سرما یا آنفلانزا کل اعضای خانواده گرفتن اما من ازشون

نگرفتم و یک روزه از دوست جون جونی و نکبتم گرفتمکه الفاتحه...

برای شادیه روحش پیشاپیش صلوات:))

.

پ.ن2:درحال حاضر جز آب پزی و دمنوش گیاهی چیز دیگه ای نمیخورم و این برای منی که عاشق

غذام یعنی بدبختی و فاجعه...و امیدوارم برای همچین موردهایی پیش نیاد

(البته لازمه که بگم یواشکییه چیزایی از قبیل حلواشکری و کیک خامه ای و...

میخورم و کی مچم قراره گرفته شه الله و اعلم:)) )

  • leila 79.ha

نظرات  (۴)

  • هیوا جعفری
  • بدترین جاش بدن دردشه :((((
    پاسخ:
    اوووف اره بخداا،اما خداروشکر بدنم درد نمیکنه و فقط گلوم و سرم و... یعنی گردن به بالام درد میکنه
  • هیوا جعفری
  • آخ آخ خیلی بده. مخصوصا اونجاش که می خوای بخوابی با نفس کشیدن مشکل داری. رعایت کنین زود دوره ش تموم بشه
    پاسخ:
    اره واقعا..ایشاا..باتمام دوست داشتنام زود خوب شم:)
    عسل رو در یاب و به مدت چند روز هنگام خواب میل کن انشاءالله که خوب میشید .
    پاسخ:
    تشکر:)))حتما میخورم
  • یک مرد آبی
  • من موندم با این همه پیشرفت علم پزشکی چرا هنوز درمانی واسش پیدا نشده. نتیجه این میشه که ی آدمی مثل من کم تحمل، بعد از سرما خوردگی سریع کافر میشم.

    پاسخ:
    خخخخخ،دمت گرم بابا،کافرشدنو تازه شنیدم...خوشم اومد:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی