کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

ادعاا....

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ب.ظ

همه ما آدمها از یک وجه مشترک برخورداریم اونم ادعا!!!

که میزان ادعا ها بین آدم ها متفاوت هست،یکی کم ادعا و یکی پرمدعاا

یعنی بعضی ها انقدررر ادعاشون زیاده که ک*و*ن خر رو پ*ا*ر*ه میکنه چه برسه به آدمو...

این دسته آدم ها(البته بلا نسبت آدم)موجودات مزخرفین چرا که در طول زندگیشون تنها هنرشون ادعا کردنه که آدمو با

اینکارشون دیوونه میکنند...

ایشاا... نصیب هیچ کس نشه که بشه الفاتحهه...

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

اگه خاطر حضرتعالی مکدر نمیشه بنده کمی ادعا دارم.البته ی کم. اصلا هم باعث جر رفتگی نمیشه.نهایتا شاید کمی خراش ایجاد کنه.خخخخخ
اگه خواستگی باید به مغزم فشار بیارم ببینم ادعاهام چیه
پاسخ:
خودتون میگید یه کم ادعا دارید ،بنده منظورم به پرمدعا ها بوده و اونا باعث جررفتگی میشن  نه کم ادعا ها :-|
البته من ی جاهایی پر ادعا هم هستم.ولی ترسیدم بگم
پاسخ:
خوبه که قبول دارید:))نترسید،کاری بهتون ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی