کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

زندگی در حالت خنثی..:-|

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ب.ظ

چند وقتی هست که زندگی در سکوت مطلق...!!!واقعا در تعجب این همه آرامش اطرافیانم

هستم.دیگه کسی  کاری به کارم نداره و من واسه خودم هستم،گاهی وقتا از این همه آزادی

لذت میبرم و  گاهی اوقات هم این گیرندادنا واسم حوصله سربر و کسالت بار میشه و دقیقا من

یک زندگی نباتی دارم!!!از کارهای خودم خندم میگیره،دیوونه شدم،دنبال دردسر هستم،دلم

هیجان میخواد،نمیتونم یه جا آروم بشینم

و آرامش کامل،بعد اینهمه مشکلات و عذابی که تو این مدت کشیدم داشته باشم...

از این همه سکوت ترسم میاد،وحس خوبی هم نسبت به این همه آروم بودن بقیه و کاری بهم ندارند،ندارم..

شاید بشه اسم این نوع مدل اتفاق رو آرامش قبل از طوفان گذاشت... و خداکنه همچین چیزی نباشه...

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

ایشالله ک مشکلی پیش نمیاد ب دلت بد راه نده
پاسخ:
ممنون بابت دلگرمیت:))
از این چالش های فکری که تو زندگیت بوجود میاد اصلا نترس. امیدوارم به سلامت از این چالش ها عبور کنی.
به نظر من آنچنان هم  بد نیست ی چند وقتی بری تو لاک خودت و زندگی نباتی رو تجربه کنی به شرط اینکه خودتو بیشتر بشناسی.اینجوری میتونی از خودت آدم قوی تر، جسورتر و بااراده تری بسازی.
البته بعدها تمام تلاشت رو بکن که زندگیت و شخصیتت مابین نباتی بودن و آبکی بودن باشه.


پاسخ:
مگه میشه نترسید جناب؟هیچوقت نمیتونید خودتونو جای کسی بزارید که مشابه همون اتفاق برای شما پیش نیومده باشه...شاید نظرتون راجب زندگی نباتی درست باشه اما به بقیش زیاد اعتقاد ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی