کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

آدم فضایی...

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۴۲ ب.ظ

این روزها عین آدم فضایی ها میمونم به طرز عجیب و غریب...

درجایی زندگی میکنم که بین زمین و آسمون معلقم و دربین افرادی زندگی میکنم که هیچ جاذبه ای ندارد،واقعا هیچ جاذبه ای

ندارند و رابطه من با اونا عین دوقطب غیر همنام و درعین حال همدیگر رو دفع میکنیم!!!

واقعا چه استدلال خنده داری...البته شاید اونا آدم فضایی باشند......

آره،حتما همینطوره رفتاراشون،نوع غذاخوردنشون،نوع پوششون واقعا رو اعصابه،گاهی وقتا درونم فریاد میکشه،جیغ

میکشه،اما ظاهرم خونسرد و نگاهم کاملا بی تفاوت و رو لبم مهر سکوت،فقط سکووت...

  • leila 79.ha

نظرات  (۱)

سلام آدم فضایی!!
منم بعضی وقتا مثل خودت فضایی میشم.خخ
نگاه کن. باید کمی بجنگی. اشکالی نداره آسیب جسمی یا روحی ببینی. مهم اینه که دوباره بلند شی. آخه زندگی همین زمین خوردنا و بلندشدنا هست.
از دید خودم پاراگراف آخرت رو دوست ندارم . بی تفاوتی، ظاهر خونسرد ولی فریاد درون، مهر سکوت و ...
با اینکه زندگی کوتاه ولی مهم اینه که تو خیلی وقت داری و تمام تلاشتو بکن که عغده ها باعث نشه مثل افرادی که میگی بشی
البته اینم میدونم که آدمهای دورو برت خیلی تأثیرگذران ولی چاره ای نیست باید تمام تلاشت رو بکنی تا استسنا باشی!! و گرنه ما هم میشیم مثل اونها که بقیه آدمها از ما حالشون بد میشه.
پاسخ:
مرسی بابت نظر خوبتون:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی