کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

starting the windows...

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ

 

 

 

 

  starting  the windowsچیزی که مغز ما هرروز هنگام بیدار شدن همانند کامپیوتر به just a moment نیاز داره و چه بد است 

  دوباره ویندوز بالا میاید

 و همان فولدر ها،همان خاطرات به مغز هجوم می آورندو میخواهند همه چیز را بهت یادآوری کنند،هشدار دهند.

 ای کاش بشه مغز هم همانند کامپیوترrestart ، delete کرد یا ویندوز عوض کرد... هرکاری که خاطرات پاک شه و قابل   

 ریکاوری  نباشه و برنگرده.

 خوبه که sleep وجود داره،اگه نبود که اون مغز داغ میکرد و میسوخت:)

 باتمام مغز درد بودنم دلم نمیخواهد shut down کنم...

 shut down یعنی مرگــــــــــــ ابدیــــــــ...

  • leila 79.ha

نظرات  (۴)

من هم دلم نمیخواد  shut down کنم اما کاش میشد دلیت کنم بعضی از خاطرات شیرین رو که الان برام تلخن. 
دقیقا

نیاز به شات داون نیست. فقط رو خودت یک آنتی ویروس مطمئن نصب کن که آدم های بی ارزشی که حالت رو بد میکنن و باعث ایجاد خاطرات بد میشن رو بلاک کنه!!
خواستی بهت آنتی ویروس معرفی کنم😁😁
:))))))))) حتما معرفی کن که خلاص شم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی