کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

غریبه ام ...

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ب.ظ

این روزها دیگه باخودمم غریبه ام...

دیگه چهره ی خودمو نمیشناسم وقتی خودمو تو اینه میبینم حس میکنم دیگه اون دختر شاد و سرزنده ی قبلنا نیستم 

حتی خودمم دیگه نمیشناسم

همه میگن چته؟چرا ناراحتی؟

ولی همه ی حرفاشون زودگذره تو همون لحظه پرسیده میشه و بعد فراموش میشه

نمیدونم الان که هستم انقدر زود فراموشم میکنن از این دنیا برم چی میشه...

واقعا چی میشه؟؟؟...

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

فکر کنم هر دختری ی وقتایی از عمرش این احساسات شما رو حس میکنه. امیدوارم گذارا باشه.
سعی کن سبک زندگییت رو عوض کنی و از چیزهایی که حالت رو بد میکنه دوری کنی
حتما:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی