کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

بهترین و بدترین...

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ب.ظ

امروز در روز 97.04.09بدترین روز رو گذروندم...

چه سخته یه سری از حقایق زندگیت که حتی واسه خودت شرم اوره پیش کسی که 

بهترین داداش دنیاست برملا بشه 

خیلی سخته..

و سختر از اون اینه که پیشت کسی نباشه که دلداریت بده و باید همیشه خودت، خودتو دلداری بدی... :-((

و من خیلی خوشبختم که برملا شد و منو از این منجلاب داره بیرون میکشه 

  • leila 79.ha

نظرات  (۴)

خیلی خوبه که مثل خودم داداشی رو داری که میتونی بهش تکیه کنی.
فقط مواظب باش اشتباهاتت به حدی نشه که اونم از دست بدی
حتما مواظبم،خداروشکر مشکل بزرگم دیروز برطرف شد ولی یه شکست بزرگی خوردم که هیچوقت فراموشش نمیکنم...

خیلی خوشحالم که پاراگراف آخر پستت رو نوشتی . اینکه از برملا شدن چیزی که حالت رو بد میکرد خوشحالی و نگاهت به آینده هست. هر آدمی تو نوجونی ممکن راه اصلی خودش رو به هر دلیلی گم کنه و وارد راه فرعی و خطرناک شه.اما مهم اینکه تو امروز راه خودت رو پیدا کنی و برگردی به راه اصلی.
از پند و نصیحت بدم میاد ولی توصیه میکنم به نوشتن ادامه بدی چون بهترین دوستت میشه و اینترنت بهترین معلمت.فقط باید بدونی چجوری ازش استفاده کنی.
امروز از ته دل بهت افتخار میکنم حداقل تا زمانی که قدر خودت،زندگی و آرامشت رو بدونی

ممنون:))))...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی