کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

دلتگ که بشی...

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ب.ظ

دلتنگ که بشی ادم دیگری میشی

عصبی تر،خشن تر،کلافه تر،تلخ تر و جالبتر اینجاست کاری به اطرافیانت نداری،همش رو نگه میداری و دقیقا سر همون کسی که

دلتگشی خالی میکنی...

  • leila 79.ha

نظرات  (۵)

  • بهرنگ قدوسی
  • چقدر افسرده ای 😭😭😭😭
    یعنی اینطور به نظر میرسم؟؟!!

    من اصلا افسرده نیستم اتفاقا گاهی اوقات ادم شادیم و سعی میکنم همینطور باشم ولی بعضی از ادم ها تلخت میکنن
    موافقم


    امید وارم از داستان های من خوشت میاد

    داستان های خوب در کنج

    به ما هم سر بزن
    حتما:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی