کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

تنهایی

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۸ ب.ظ

گاهی تنها بودن بهتر است،باور کن بعضیا تنهاترت میکنن.... :-(

  • leila 79.ha

نظرات  (۴)

  • بهرنگ قدوسی
  • 😭😭😭😭😭😭
    :-((

  • رضا چترزرین
  • اون فیلم داچمنت که معرفی کردم درباره تنهایی و التبه چند تا فیلم دیکه که ...........
    چه تنهایی عمیقی توی این فیلم موج میزد! جوری که موقع دیدن فیلم منم به شدت احساس تنهایی کردم …
    فکر میکنم که لایق امتیاز 9 باشه
    در آن روز تاریک و خاموش فصل خزان، وقتی ابرها آسمون رو فرا گرفتن
    سوار بر اسبی تنها، تنهاترین مسیر این سرزمین رو می پیمودم
    وقتی به خودم اومدم، خورشید داشت غروب می کرد
    در حالی که خونه امیدم در کوهستان بود
    می دونم چیزی که قرار بود بشه، نشد
    وجودم رو غمی طاقت فرسا فرا گرفته بود
    ولی در اولین نگاه
    شعری رو می دیدم؛ که فرار واهی من از این ورطه رو بتصویر می کشید
    شعر دیوار های متروک و بی کس
    شعر وجدان های افسرده
    همه جا سرد و خشک بود
    غوطه ور، برای پیدا کردن ذات زندگی
    این هم شعر اخر فیلم بسیار زیباست
     این هم بخون 
    https://linkp.ir/Yy2p
    از محمد رضا شعبانعلی معلم گلم
    درباره تنهایی، انزوا، عزلت و خلوت
    حتما:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی