کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

از بین رفتن دوست داشتن در یک لحظه

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۵۹ ب.ظ

من شلواری دارم که خیلی دوسش دارم  مدام میپوشمش جوری که همه فکرمیکنن همین یه دونه شلوار رو دارم 

چند روزه که این شلوار رو میپوشم نسبت بهش حساسیت پیدا کردم مدام پاهامو میخارونم ...

امروز یهویی داشتم به این موضوع فکر میکردم و علتش چیه که نسبت به این شلوار حساس شدم یهو یه چیز به ذهنم اومد

اینکه رابطه ما ادمها هم

همینه زیادی به یه چیز وابسته باشیم و دوسش داشته باشیم یه حساسیت الکی سراغت میاد و کم کم از اون ادم یا اشیاء

کناره میگیری و سعی 

میکنی طرفش نری یا استفاده نکنی 

من درحال حاضر از اون شلوار بدم میاد...

 

  • leila 79.ha

نظرات  (۲)

بیچاره شلوار :) درست مثل آدمایی که بی دلیل کنار گذاشته میشن میمونه
خب وقتی نسبت به یه چیز حساسیت داشته باشی و رو اعصابت بره سعی میکنی با تمام وابستگی هات کنارش بزاری تا اعصابت اروم بشه مطمئنا اولاش سخته ولی با مرور زمان عادت میکنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی