کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

مینوسم و فریاد های دلم را بی صدا میگویم تا بلکه کمی ارام شوم

کمی آرام شویم

دردے که انسان را به سکوت وا میدارد بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریاد وا میدارد...! و انسانها فقط به فریاد هم میرسند،نه به سکوت هم!

آخرین مطالب

دلتنگی های من

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹ ب.ظ

 

این روزها حسابی دلم گرفته و دلتنگم،دلتنگ روزهای بچگیم،چه خوب بود با همه ی بدی ها... کتک میخوردیم،اجبار تو همه کار های ما بود و اختیاری از خودمون نداشتیم اما دروغ نمیگفتیم،گناه نمیکردیم،پاک پاک بودیم مثل یه گل...
این روزها با تمام خوشیهام خوب بودن حالم بازم غم دارم هیچ چیز نمیتونه ارومم کنه خنده هام از ته دله اما زود ازبین میره و انگار یه چیزیو گم کردم و پیداش نمیکنم:-((

نظرات  (۲)

سعی کن کمتر دروغ بگی و گناه کنی تا حالت اینجوری نباشه!
هر کس مسئول زندگی خودشه
درسته ولی یه وقتایی آدم زندگیش دست خودش نیست و اختیاری از خودش نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی